joi, 3 martie 2011

Interviu cu Adelina, fosta concurenta la Nora pentru mama 5!!


R: Buna Adelina! Cum decurg lucrurile in viata ta de cand ai iesit din casa Nora pentru mama?
Adelina NPM5: In primele zile de cand am iesit din casa mi-a fost destul de greu sa ma readaptez pentru ca timp de 5 luni eram obisnuita cu viata de acolo, insa acum am reintrat in normal. Sunt in cautarea unui loc de munca, si de ce nu a dragostei.

R: Care sunt cele mai frumoase momente pe care le-ai petrecut in competitie?
Adelina NPM5: Am pastrat multe amintiri frumoase cum ar fi Craciunul, atunci cand mi-am vazut familia dupa atata timp, imi aduc aminte ca eram foarte emotionata. Iesirile pe care le aveam, la patinuar, la teatru, la cinema, la fotbal, toate erau momente de distractie si de relaxare.

R: Cum ai fost primita de catre admiratori?
Adelina NPM5: Am ramas placut surprinsa atunci cand am ajuns acasa sa vad cata lume m-a apreciat in concurs, si cati au fost alaturi de mine si si-ar fi dorit sa nu plec. Am primit multe mesaje de incurajare si pe net dar si pe strada, nu ma asteptam sa fiu recunoscuta de oameni pe strada si sa-mi spuna ca am fost una din favoritele lor.

R: Regreti ceva ce nu ai facut in competitie? Sau poate ceva ce ai facut?
Adelina NPM5: Nu regret nimic din ceea ce am facut pentru ca tot ce am facut a fost pentru ca asta am simtit, desi poate ca nu au fost cele mai bune decizii. Poate ca ar fi trebuit sa fiu mai activa in unele situatii si sa spun mereu ceea ce gandeam, sa-mi expun punctul de vedere, pentru ca in incercarea de a nu jigni pe ceilalti nu am spus mereu lucrurilor pe nume, insa asta mi-a fost invatatura de minte.

R: Ai luat legatura cu fosti concurenti de la Nora pentru mama 5?
Adelina NPM5: Am mai vorbit putin cu Alexandra si cu Costi, cu ceilalti nu am dat de ei.

Continuare pe www.norapentrumama.org


Sursa :http://www.norapentrumama.org/

2 comentarii:

Anonim spunea...

sterge urgent acest articol care este preluat dupa siteul nostru altfel o sa iau masuri

marian spunea...

Ori stergi articolul ori pui o parte din articol, iar la sfarsit pui ca articolul poate fi citit integral la :si pui Sursa: Nora pentru mama cu link catre siteul nostru.

Ai timp 24 de ore ca sa modifici. In caz contrar am sa te raportez la google pentru copyright si o sa te trezesti fara blog.

Trimiteți un comentariu