sâmbătă, 15 octombrie 2011

Mireasa pentru fiul meu - Finala Saptamanii 14.10

Azi in emisiunea Mireasa pentru fiul meu:

Edina si Mariana au primit fiecare cate 10.000 de lei.
Marius este unul din baieitii care si-ar dori sa o cunoasca mai bine pe Diana.Alexandru si-a exprimat si el dorinta de a o cunoaste mai bine pe Diana.
Diana afirma ca Ionut este baiatul care i-a intrat in gratii.
Gina si Alexandra au suferit mult din cauza comportamenului lui Victor.
Marius sustine ca daca Alexandra nu va mai fi cu Victor el o sa o curteze.

Mireasa pentru fiul meu - Part 1


Mireasa pentru fiul meu - Part 2


Mireasa pentru fiul meu - Part 3


Mireasa pentru fiul meu - Part 4


Mireasa pentru fiul meu - Part 5


Mireasa pentru fiul meu - Part 6


Mireasa pentru fiul meu - Part 7


Mireasa pentru fiul meu - Part 8


Mireasa pentru fiul meu - Part 9


Mireasa pentru fiul meu - Part 10


Mireasa pentru fiul meu - Part 11


Mireasa pentru fiul meu - Part 12



Mireasa pentru fiul meu - Part 13


Mireasa pentru fiul meu - Part 14


Mireasa pentru fiul meu - Part 15


Mireasa pentru fiul meu - Part 16

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu