joi, 3 noiembrie 2011

Mireasa pentru fiul meu - Emisiunea de la 14:00 din 02.11

Azi in emisiunea Mireasa pentru fiul meu:

Gabriela sustine ca Marioara i-a spus ca Edina este ca un mar: frumos pe dinafara, putred pe dinauntru.
Edina a discutat cu Dragos despre divergentele dintre Gabriela si Marioara.
Edina:"Adrian vrea ca doar el sa-si spuna parerea si noi sa tacem."
Diana:"Marioara s-a marginalizat singura."
Dragos sustine ca ascunzandu-se in spatele politetii Adrian jigneste.
Catalin este de parere ca toate discutiile despre mancare pleaca de la Adrian.
Neintelegeri intre baietii de la Mireasa pentru fiul meu legate de bugetul pentru cumparaturi.

Mireasa pentru fiul meu - Part 1


Mireasa pentru fiul meu - Part 2


Mireasa pentru fiul meu - Part 3


Mireasa pentru fiul meu - Part 4


Mireasa pentru fiul meu - Part 5


Mireasa pentru fiul meu - Part 6


Mireasa pentru fiul meu - Part 7

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu