marți, 1 noiembrie 2011

Mireasa pentru fiul meu - Emisiunea din 31.10

Azi in emisiunea Mireasa pentru fiul meu:

Baieitii trebuie sa aleaga o concurenta alatruri de care sa participe la una din activitatile de recreeere.Alexandru este entuziasmat la gandul ca va merge la piscina.Catalin si Andreea au mers la o plimbare cu bicicletele.Acesta sustine ca a ales-o pe Andreea pentru a se cunoaste mai bine.
Sanda a fost impresionata de surpriza lui Marius.
Marius considera ca fetele au fost influentate cand l-au nominalizat prima data.
Adrian nu si-a dorit sa mearga cu nicio fata la activitati.

Mireasa pentru fiul meu - Part 1


Mireasa pentru fiul meu - Part 2


Mireasa pentru fiul meu - Part 3


Mireasa pentru fiul meu - Part 4


Mireasa pentru fiul meu - Part 5


Mireasa pentru fiul meu - Part 6

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu