joi, 17 noiembrie 2011

Mireasa pentru fiul meu - Emisiunea de la 14:00 din 17 .11

Azi in emisiunea Mireasa pentru fiul meu:

Elena le-a trimis un mesaj concurentilor. Acestia au fost impresionati de gestul Elenei.
Catalin si Alexandru au avut un schimb dur de replici cu Adrian.
Victor crede ca Irina si Sanda au influntat-o pe Alexandra.
Victor sustine ca nu mai are niciun sentiment pentru Alexandra.
Sanda:" Alexandra nu ne-a spus pana nu s-a despartit de Victor.
Irina este de parere ca Alexandra este capabila sa ia singura deciziile.


Mireasa pentru fiul meu - Part 1


Mireasa pentru fiul meu - Part 2



Mireasa pentru fiul meu - Part 3


Mireasa pentru fiul meu - Part 4


Mireasa pentru fiul meu - Part 5


Mireasa pentru fiul meu - Part 6


Votati pe voteazamireasapentrufiulmeu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu