sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Mireasa pentru fiul meu - Finala Saptamanii 12.11

Azi in emisiunea Mireasa pentru fiul meu:

La finalul acestei zile una dintre fete va parasi comeptitia Mireasa pentru fiul meu.
Alexandru si Marius au ramas in concurs. Daniela si Andreea au fost nominalizate de catre mame.
Diana si Ionut au luat hotararea de a nu mai forma un cuplu.Diana sustine ca Marioara si Ionut nu isi doresc cu adevarat sa iasa din competitie.
Dragos a fost deranjat de faptul ca Edina il compara cu fostul ei iubit.
Marius considera ca Irina ar fi facut un cuplu cu orice baiat care ar fi invitat-o la piscina.

Mireasa pentru fiul meu - Part 1


Mireasa pentru fiul meu - Part 2


Mireasa pentru fiul meu - Part 3


Mireasa pentru fiul meu - Part 4


Mireasa pentru fiul meu - Part 5


Mireasa pentru fiul meu - Part 6


Mireasa pentru fiul meu - Part 7


Mireasa pentru fiul meu - Part 8


Mireasa pentru fiul meu - Part9


Mireasa pentru fiul meu - Part 10


Mireasa pentru fiul meu - Part 11


Mireasa pentru fiul meu - Part 12


Mireasa pentru fiul meu - Part 13


Mireasa pentru fiul meu - Part 14


Mireasa pentru fiul meu - Part 15


Nu uitati sa votati concurentii pe voteazamireasapentrufiulmeu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu